Thursday, March 3, 2011

kura kura.


semalam, hari yang mengechewakan. sangat sangat. ye la.. dah lama kot tak kechewa macam ni. akibatnya? bertukar jadi batgirl!

malam tu, pukul 1 pagi.. 2 pagi.. 3 pagi..

haesh! memang tak boleh nak lelap.

dah 4 pagi dah.

amek enset, maen game. ape ape je la game yang membosankan. asalkan ak bley tido. dan? ye.. ntah pukul berapa tertido.

tapi... rasa cam dah lama kot tido. mata pejam. tangan tercari cari enset. asal tak bunyi bunyi lagi alarm ni? kunci alarm pukul 6. ke.... bateri dah abes?

bila tengok jam..............

4.25 am.

ok. tak sampai setengah jam ak tido. jadi... terasa frust yang teramat. dah la hari tu hari yang mengechewakan. mata pulak buat hal. adeyh. kot ye pun tension, bagi la ak peluang tido dengan aman dan damai, biarpun cuma mimpi berjumpa jang geun suk.

bila rasa sakit ati tak boleh nak tido. mula la aku buat aksi. aksi kuak kupu kupu, aksi kuak lentang. semua dah buat. tapi, hasilnya? mengecewakan.........

sampai la pukul 6 pagi. subuh~ subuh~

kelas pukul 9. tak tahu sebab pe, rasa penaaaaat sangat. tak cukup tido? tah. tak kot. sebab tak ngantok.

urm..... ape yang sebenarnye ak nak gtau kat sini nih??

oke. ak merepek.

dah la.. tata~

p/s: tadek motif betol entry kali ni. oke la... kepada yang berkenaan, tata for these 2 days. you wont hear anything from me. anything. have fun k! ^_^

2 comments:

apik pehe said...

isk3..dasattt..sungguh dasat...
awat x skype je apik?hahaha..

daznyte said...

xpe xpe.. duk bilang habuk2 kat kipas tu.. alih2 dh ttdo~ hehe

Related Posts with Thumbnails