Saturday, March 5, 2011

tet tenet teneet~

tu lagu ape eh? meh2 lagi skali. tet tenet teneeet~ tadek makna tol. ntah.

bila kita jauh dengan seseorang yang kita sayang, baru kita kenal apa makna rindu kan? aaaa!! mishnya kat bonda! bila gtau-- saje je telefon. nak dengr suara mak je. rindu la~~ aaa~~

haha.. cam kekasih ati je gtau camtu. haah. ye. nak gtau sape lagi kan camtu. gtau la kat mereka yang kita sayang, yang... yang ape eh? ape ape je la. asalkan tak rasa bersalah dan bersalah bila gtau camtu. paham kan maksud aku? oke. no response.

rasa naaak sangat balik. nak tengok muka mak. nak salam ngan mak. nak kate kat mak- yo! mom! haha... selambe semut je aku nih. takpe. sebab suke tengok mak gelak.

ak rasa blog ni penuh dengan entry untuk mak ayah ak. urm.. kan besh klo mak ade facebook. bley ak ajak mak maen cityville. harharhar!

harap harap cepat la siap psm ni. cepat cepat la li. sebab ak ade misi ni. yeah! berjuang! berjuang!

mak~ ayah~ sabo eh... t sampai la tu masenye. t ct gtau. pastu bia dye je yang deal. tet tenet teneeeeet~ *music game*

p/s:

2 comments:

nek moyang said...

nak kawen dah ke nisah???hahaah
balik lah nisah...

daznyte said...

kwen?? haha.. cmne ttbe fakta kawen ni?

urm... mmg nk balik... tp.. tadek masa free lg..

Related Posts with Thumbnails