Monday, November 8, 2010

no more

dah abes dah minggu study week. hari ni pun dah stat first paper. pepagi lagi orang sepatutnya risau dengan paper final. tapi ada yang risau nak bertopeng ninja. haha..! takpe. nanti oke la tu.

belum terlambat lagi rasanya nak wish HAPPY FINAL EXAM kepada smua yang berdepan dengan final exam ni. baru semalam aku teringat kata kata seorang teman kat aku tuk naikkan rasa kecintaan kat final exam. tapi tu untuk SPM la.

"anggap la kita bersiap nak exam tu macam kita nak bertemu dengan kekasih hati kita yang dah lama kita tak jumpa" haha..! jiwang tol la. kira macam pembakar semangat nak study la tu. tapi ak tak rasa pape pun. tadek perasaan.

kat sini aku nak imbas balik kenangan ber-setadi week tuk sem 5. arribaa~!



siyes sejuk. tapi sebab duk dalam bilik discussion, terasa macam library tu ANA YANG PUNYA! har har har~! salah2.. nahnu la. oke2 lagi skali... NAHNU YANG PUNYA~

err.. motif ak letak gmbr stokin? ntah. sebab aku rasa yang stokin tu cam comel. pasni aku nak cari stokin gambar hello kitty. tak tau la sebab pe sejak dua menjak ni hello kitty je yang ada dalam pikiran aku. ^_^

p/s: mlm ni nak bersenang lenang..

1 comment:

diya said...

ahahah...gambar iklan kismis pun ade!!!

Related Posts with Thumbnails