Sunday, November 7, 2010

gaga


hari ni terasa tension. biasa la kan ble kertas exam dah nak dekat dekat sampai ni. lori yang bawak kertas tu krenye macam dah on da way datang u ni. bley tak klo lori tu terbalik esok? bia kertas exam sume basah sebab terkena air hujan. tapi aku harap orang yg de dalam tu tak pape la. bia kertas tu je rosak. tapi aku tau yang kertas exam tu dah selamat ada kat bilik ketua pengawas dah skang ni.

sensitip la rini. tacing. dengar lagu lady gaga pun ley nanges2. waa!! xske! gle jujur ak gtau kat sini. hati tak kuat ni. berkaca je baca note. last revision tapi jadi macam ni pulak kan. saya mahukan daznyte yang dulu. yang gagah berani hebat bertarung dengan perasaan.

tapi mana mungkin kan bila penguat semangat jauh. ye. aku tau yang aku tak boleh bergantung dengan mereka. ada yang masih selalu bersama dengan aku. tapi ntah la. susah nak gtau.

manje! manje! manje!

esok mesti tak macam hari first final exam macam sem2 lepas. siyes mahukan mereka. arghh!!

dah dah! bukak lagu punk mane pun, rock mana pun, rap ke tapi tetap macam dengar lagu melankolik. remix lagu terasa macam soft harp. eeee!!!

men game tembak2 je yang dapat jadi jalan penyelesaian. sounds funny rite? but yeah. thats me.

p/s: hari ni mendung. semendung hari semalam.

2 comments:

Unknown said...

nisah..apik ader lagu best..tapi bahasa jepon..lagu tema kamen rider..hahaha

diya said...

giler sensitip mcm semalu!!!cube jd mcm i "jiwa kental!"

Related Posts with Thumbnails