Sunday, October 24, 2010

tension dan kami

memang tension buat PSM. kerja berhari hari buat macam tak berbaloi dengan kritikan. tapi memang salah aku pun. maka tetibe kan jadi sensitif. ye la, nak mengadu kat mak ayah, diorunk tadek. sedih sedih! hello kitty je la yang jadi peneman.

jadi!

lepas pegi library skejap pagi semalam, kami berlima keluar. ni la remaja sekarang, asal tension, keluar. asal tension je, keluar merayap. apa nak jadi la....

tujuan sebenar sebab nak beli barang. beli ke? window shopping je kot. aku dah lupa dah flow chart aktiviti semalam. memori banyak di-consume dekat PSM dah.

nak taip, terasa malas la pulak. tadek idea sebenarnya. jadi, ak letak gambar je la eh.. =)

jom menembak~! tengok! tengok! naz aka gadis berbaju biru bawak kete....!
aku ngan jana maen ketuk ketuk sambil cakap "hamek ko PSM! hamek! hamek!~" lega hati jiwa dan perasaan pas men tu. puas!

lagi lagi maen. agak kechiwa kat sini sebab tak dapat nak amek hello kitty dalam machine tu... susah~

ha.. ni sume nak bertopeng2. macam zorro dah aku tengok ssorang. tapi tetap maintain chomey!

duduk duduk sambil dengar orang ni nyanyi. yang pasti, bukan aku yang amek gambar ni. dekat woo! aku tak teruja sangat kot. tapi kalau orang ni leeteuk........ kompem aku excited sampai guling guling kat situ. haha...

tapi kan, bila tengok dekat dekat adam ni, muka dia sebijik macam pakcik aku la. ^_^

yang pasti, pulang dengan hati gembira lepas banjir yang melanda hari sebelum tu. balik balik je kolej trus tertido dekat 2 jam then sambung buat PSM sampai pagi. sekarang saya sangat mengantok. tapi tak boleh tido sebab... projek software testing yang tak siap lagi.

okkaih! tata bloggy~ len kali saya datang lagi.

p/s: tetibe teringat kat cunen. camne la dye skang eh? dah makan ke belum? sihat ke tak?

1 comment:

diya said...

hiiiiiiiiiiiii~~~~
sukesukesukesuke..tiba2 rse nak ubah cita2 nak jd askar!!!!

Related Posts with Thumbnails