Tuesday, October 19, 2010

mish...

rindu mereka sangat sangat. fikiran jadi tak tentu. macam ada sesuatu yang tak complete dalam hati. harap harap mereka tak rasa macam aku rasa. nanti tak tenang pulak diorunk kat sana. dah la aku asyik tengok enset je. enset yang selama ni kadang kadang entah mana aku campak.

ye la kan, kalau tension, aku call. tapi sekarang da tak boleh. takut ganggu diorunk. hati sekarang ni rasa berat sangat. sangat sangat berat. teringat saat saat dipeluk erat. sayunya.

nisah! dah2.. buat malu je. tapi siyes, sayang, rindu mereka sangat sangat. they are sweet to be together. best couple yang pernah aku kenal. gembira tengok mereka happy. sorang suka senyum. sorang suka gelak. sweetnya!

aku doakan yang terbaik buat mereka. jangan risaukan ct kat sini. bukan semua orang dapat peluang menjadi tetamu Allah. harap mak dengan ayah sihat, dapat beribadah dengan sempurna. sayang mak, sayang ayah sangat sangat walaupun aku sedar mereka hanya pinjaman untuk aku semata.

p/s: kol la ct.........


No comments:

Related Posts with Thumbnails