Sunday, October 31, 2010

lagu untuk kamu

dekat seminggu aku tak update blog ni. bukak pun jarang.

kesihatan tak memuaskan. kali pertama kot jadi macam ni selama aku duk u ni. kekuatan hilang. yang jadi penguat semangat, kkawan je la.

ni sebab kurang rehat kot. 4 hari cuti ritu yang macam orang bersilat nak setelkan documentation psm, slide sume. tido tido ayam je time tu. ayam pun tak tido macam aku. masuk hari last cuti tu, mula la sakit kepala. demam. kalau hari esok tu tak present projek, aku takkan pegi kelas. jadi, dengan kaki menggigil tu, kuatkan jugak semangat berjalan pegi kelas.

dalam 2-3 hari ni, keje aku duk berbungkus je. sejuk mgigil! ade skali tu kan daddy kol.

"ct sihat??"

trasa macam nak je gitau keadaan aku time tu. tapi tak boleh. nnti diorunk risau. jadi, bermula la episod tragis- dalam hati je la. empangan nak pecah pun ak cuba tampal2. sabar. tahan. ya Allah! apsal la sensitip sangat ni? cengeng!

batuk sampai tak bley nak bernafas ditambah pulak dengan selesema. jadi, kalau time kelas, ade yang senyum kat aku tapi aku buat dek je, mintak maaf banyak2 ye. dah cuba nak senyum tapi tak dapat.

aku nak berterima kasih buat sahabat2 yang bertanya, yang berkongsi ubat, yang bagi habbatul sauda', yang tolong blikan ubat, yang bagi aku klip vid yg buat ak ceria, yang tolong siapkan projek, yang bagi semangat, mekasih bebanyak eh...


jadi, kat sini, aku nak tujukan lagu 'ku ada kamu' by adira tuk smua kawan2 aku. time kasih. *sob.. sob..*

p/s: mish them.

No comments:

Related Posts with Thumbnails