Sunday, September 19, 2010

apa akan jadi esok?

aku pun nak tau apa yang akan terjadi esok.

baru dapat call dari diyalaila yang beritahu report current issues kena hantar esok.

tapi!

esok aku sampai kolej lebih kurang pukul 3 lebih. itu pun kalau jalan tak jam. lepas tu kena la rushing sebab nak print report tu. paling kurang, pukul 5 kot baru siap. fakulti tutup pukul 5.30 petang. sempat ke?


lagi satu!

report tu selai pun aku tak siap taip lagi. terbaek!

sekarang? tutup facebook, sign out ym dengan oovoo. dan fokus! nisah oi.. sila la fokus. tata ye bloggy, saya nak kluar dah ni. doakan saya sempat taip report tu ye. doakan juga saya sempat submit report tu esok.

p/s: saya suka menaip report. saya suka menaip report. saya suka menaip report. yeah! *membantu ke tak ntah kata kata semangat nieh...

No comments:

Related Posts with Thumbnails