Tuesday, September 21, 2010

oh report!

dah pukul 5.08 pagi. tak tido tido lagi ni. dah la semalam tido kul pukul 4 sebab nak siapkan report MDeC. tapi rupa rupanya report tu bukan kena submit esok tapi report yang lain, yang langsung aku tak buat selai pon yang kena hantar esok. punya la aku bangga kan balik kolej sebab ingat report dah siap.

makanya?

inilah hasilnya! sampai sekarang tak tido lagi. pukul 8 pagi nanti kena hantar. penat turun naik bas pun tak habes lagi. bas rosak~

sekarang? tengah hantar files. tetibe pulak tertekan lagu maaf-radja. haiyya! macam lagu yang tertuju tepat ke.. ke mana? ke mana saja. tak kira masa. apa pun juua~ segalanya.. wassini~

hurm.. ngantoknya! bertambah la saiz eyebag aku ni. jadi? sila jangan senyum. kalau tak, eyebag tu nampak menimbun kat bawah mata.

bahu sakit. lengan sakit. kaki sakit. pening dah kepala sebab minom nescafe- tak nak bagi ngantok. oke ye bloggy, nak tengok tengokkan apa yang boleh dibuat dengan laptop ni.

ta~

p/s: kelas pukul 2 petang. dapat jumpe yang lau she! ^_^

1 comment:

apik pehe said...

uhuhu..beg bawah mata tu dabeso..bleh buh anak kanggaruuu..hehe

Related Posts with Thumbnails