Wednesday, July 14, 2010

18 tahun lepas

ok. dah bape kali aku delete a whole entry. terasa macam tak patut la pulak nak publish bila aku baca balik. ter-emosi yang melampau mungkin. ni la masalahnya bila aku tak tegur, nanti gtau aku yang diam. yang lari. yang pegi jauh. tapi bila aku dah tegur, aku pulak yang sakit ati. waaa~!! geram ni... ok. menyesal disitu.

tak pe lah. tak nak fikir jauh. terima kasih dengan meeting yang datang, kerja kena buat itu ini sebab haruslah aku boleh bawak fikiran aku ni pergi ja00h dari masalah itu. dan dari peristiwa ini? aku yakin yang aku dah buat keputusan yang betul. =)

*tukar mode*

semalam satu u aku pusing. berjumpa dengan setiausaha setiap ketua jabatan, Dr2 dengan Prof2 tu. kesimpulan dari lawatan dari bangunan ke bangunan itu? yep. semua setiausaha tu canteq2 blaka. jadi.... sape2 yang menjawat jawatan s/u untuk kelab atau persatuan, tahniah! kerana anda tergolong dalam golongan yang indah dan menawan.

ley pakai ke research aku ni? haha.

dan lepas tu aku pulang dengan kepenatan~ semalamnya pulak duk ngangkat kotak2 yang berat satu2 tu lebih dari 20kg. ade kotak tu bila tolak guna kaki ngan tangan pun langsung tak bergerak. cuba la bayangkan bila aku yang angkat. prak! terasa macam tulang blakang nak patah jep.

ok. semalam jugak berjumpa dengan sv yang sangat comel, baek, sweet. satu persatu beliau terangkan. saya suka itu. tak la aku asyik blur jep. tunjuk ajarku sv~

hurm.. dah dapat lagi notification dari s/u. meeting lagi. oke. nak tido dah. rehat itu penting.

p/s:
daznyte, kak lin & abang ady @ padang kawad 10 RAMD, 18 tahun lepas.


Related Posts with Thumbnails