Monday, July 12, 2010

da abes da...

ngantok! tu perkataan pertama.

dah abes dah bola. bising yang teramat awal pagi tadi. cafe sebelah bising ngan suara hoOo~. yang kat atas pulak bunyi suara aaaaaAAaaa~ . satu suara rendah. satu suara tinggi. satu kolaborasi yang sangat hebat tuk bangunkan orang yang tengah tido.

kesian kat primadona nak tengok bola. ajak turun, aku malas la pulak. tak nak berdepan dengan junior2 yang ramai tu. jadi, aku tolong cari alternatif laen. video streaming. tapi internet 'laju' yang teramat. tak bley tengok video. so, aku guna la livescore.com. cukup la dye baca apa yang terpampang kat situ. imagine je ye orang kecik2 berseluar pendek duk berebut objek bulat yang tergolek2 yang satu tu. tahniah ye tuk spain. tahniah jugak tuk holland. juga tahniah tuk reff yang rajin angkat kad2 tu.

pepagi tu nak call ayahanda tapi masuk voicemail. tak charge enset la tu. baru je aku nak bet ngan ayahanda sape yang menang. skali lagi kehampaan disitu. jadi, tutup laptop, tutup enset dan tido dalam keadaan keciwa.

hari ni first day bermula sem baru. keterujaan tiada di situ. perasaan nak balik je yang ada. oh! lupa nak gtau. semalam hari yang besh. tak sia sia bangun 4 pagi semata mata nak prepare nasi goreng tuk bawak pegi picnic. aku ni macam orang tak pernah tengok pantai je. excited state yang teramat. tapi ak bisik kat diri sendiri-- daznyte, sila cover ye. jangan tunjuk yang anda excited. haha! tapi macam biasa la kan, mane la aku boleh nak cover. terus je aku tarik sape2 yang ada kat situ temankan aku pegi maen air. memula nak basahkan kaki je. tapi bila ada yang ajak pegi jauh sikit terus je ak join. besh!

petang ni ber-hiyah2 angkat barang dari stor. operasi mengemas barang akan diaktifkan. kejap. apasal ayat aku ni macam skema? oh! tidak mengapalah. ^_^

p/s: psm yang menyeramkan dah datang. daznyte, sila bertenang.

Related Posts with Thumbnails