Saturday, July 17, 2010

PCKP

buku yang baru dibeli. sounds weird kan tajuk dye? sebenarnya tak pernah pun aku beli buku jenis macam ni. tapi bila masuk kedai buku tu, dari jauh aku nampak figure lelaki-bertopi-berkaki-panjang kat cover buku tu. terus aku pergi kat buku tu, pegang, trus bayar. tak fikir pape dah.

daddy long leg. cerita zaman kanak2 tu. cerita yang sangat2 aku suka. tapi buku ni ada sambungan dye- Pak Cik Kaki Panjang Epilog sebab yang ni baru prolog.

pegi kedai buku tu saje nak survey buku baru. nanti senang klo nak beli. tapi sebenarnya tadi aim aku nak beli majalah cleo.. =p

ok2.. nanti bila dah ade yang epilog, ak nak beli lagi.. balik cuti raya nanti baru nak beli buku len.

buku sugar n spice ni pun lom abes bace lagi... written by jules stanbridge. buku yang dibeli sempena hari yang sangat bermakna.

p/s: oke. nak siapkan gantt chart psm.. hwaa~!
Related Posts with Thumbnails