Friday, June 25, 2010

skang dh malam

sebenarnya niat di hati nak buat status kat facebook. nak buat kat twitter tapi tak pernah nak sign up untuk twitter la pulak. tapi takpe lah, taip je lah status-yang-dirancang untuk diletak kat facebook..

- saya sangat sangat tak puas hati -

dah~ lega lega....

tak puas hati ngan sape? haruslah menjadi rahsia...........
bukan tak puas hati ape, cuma perasaan tu tetibe nak datang. ye saya tau. sejak dua menjak ni saya dah jadi agak jahat. perubahan tu pun dah dapat tengok dalam blog ni. ye la kan, blog ni stat wujud time saya sem 2. bulan 7 ni dah masuk sem 5 dah. ok2.. saya nak jadi baek. nak jadi sopan santun. nak bertatasusila. kebudak2an tu rasa rasanya dah kurang kot. terima kasih untuk yang berkenaan wlaupun slalu kene marah sebab saya ni asyik cite pasal doraemon ngan jetman je ngan dye.

note: 3 hari lepas, skali lagi ak claim hadiah untuk spm. bonda tanya, nak ape untuk spm. so, mestilah ak nak sesuatu kan. tanda kenangan untuk spm. tapi sampai sekarang tak dapat dapat lagi hadiah tu. bila la agaknya ye ak dapat hadiah tu... ade tak sape sape yang nak bagi kat ak hadiah tu?

kalau la ak mention kat sini ape hadiah yang ak nak sangat tu, mesti ade yang gelak. tak pun, mesti ade yang kata ak ni poyo. kalau tak pun, mesti ada yang fikir ak ni.. ntah. perspektif itu terlalu subjektif untuk ditakrifkan.

ok la. dah malas nak taip taip ni. kucen2 ak duk berlari2 melompat2 je atas laptop ni. penat ak tekan tekan backspace. 12.51am.. slamat malam~

p/s: maintain comel ok? ^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails