Friday, June 25, 2010

sekali lagi.

ye! saya datang lagi wahai bloggy~ jangan jemu ye... ^_^

penah tak dalam satu masa tu, kita nak sangat jumpa seseorang? penantian itu satu penyeksaan kan? owh... saya baru faham perasaan itu.

bila perasaan itu datang, macam nak jumpa dye sekarang jugak. ye.
s.e.k.a.r.a.n.g.

tapi tu sume mustahil la. ye. sangat sangat mustahil. tapi semalam, bila dah siang tu tetibe teringat nak jumpa, malam tu dapat la mimpi berjumpa ngan dye. semua soalan ditanya. tapi dalam mimpi tu kan, macam biasa, haruslah saya bersikap cool. padahal sebelum ni beriye2 nak jumpa. kalaulah saya tau itu mimpi, semestinya saya tunjukkan betapa beriye2, hepinya saya ble dapat jumpa ngan dye. ye la kan, sebab dalam dunia realiti saya takkan tunjukkan diri saya yg beriye2 ni. itu ego kan? ego eh?

tetibe je kan ak statekan perihal mimpi ak kat sini. sebab macam dah lama ak tak mimpi. tak ingat mungkin. hurm... macam mana la ye dye skang?

setahun tu sekejap je kan. tapi meninggalkan kesan yang cukup lama. tengok! sume kenangan dah berlari lari macam gulungan filem je ni. paling yang ak tak dapat lupa time befday dye. ley pulak nak buat surprise tapi dye dah awal awal nampak ak bawakkan kek yang dah siap ade lilin. haesh! bersungguh sungguh dye gelak. dan ak? macam biasa.... buat macam tadek pape yang jadi. cover tu~!

insya Allah tahun 2011 nak jumpa balik. tapi tak tau dye ingat ke tak. ni deal yang dibuat 3 tahun lepas. jangan ak sorang je yang ingat sudah. dah la ak ni jenis beriye2, jenis yang excited state tinggi melampau. susah kalau tak jadi. kalau betul betul tak jadi? haruslah ak kechiwa!

p/s: entry ni khas untuk ex-rumet kmph 07/08 especially kpd cik siti solehah yang hilang ntah kemana. hello soli! kamu gmana sih?
Related Posts with Thumbnails