Tuesday, September 13, 2011

bukan nak jiwang

dah lama kan tak update blog. bizi kot. malas nak menaip menaip. niat sebenar nak berkongsi cerita beraya time duduk jauh dari rumah ni. almaklum, tengah praktikal kan. ingatkan nak upload gambar kat sini. tapi sebab dah upload kat facebook, jadi, tak jadi la ye.

terdetik nak update blog ni pun sebab terkesan dengan status facebook sape tah. tetibe ada kat home. status tu macam dah penah baca. tapi di forward forward kan..

Saya"SAVE" nama awak Dihati...saya "COPY" segala kenangan bersama awak diingatan...saya "SEND" diri awak di jiwa saya...Tapi ingatlah...saya tak pernah "DELETE" nama awak dalam kehidupan saya..

see?

skali virus serang, orang hack ke.. jawabnye, sume name org tu hilang, kenangan tu musnah, diri orang tu ghaib dan automatically name org tu ter-delete forever dalam hidup dia..

tapi boleh je kan guna antivirus baaek punya kan? tapi setakat mana la sangat kan sebab kena update. lepas tu setiap tahun kena tukar key. susah..

senang senang kita serah la kan kat infiniti. sesuatu yang tak mungkin terdelete, tercopy, tersave, tersend dan macam macam lagi kecuaian yang mungkin akan terjadi untuk amanah tu.

siapa? kuasa yang menciptakan perasaan tu la. sekadar ingatan untuk diri sendiri. =)

p/s: pipi makin bambam. takleh senyum dah pasni. membukit!

No comments:

Related Posts with Thumbnails