Saturday, January 29, 2011

putus.


tak boleh nak kol. tak boleh dengar suara. tak boleh nak bercakap.

aaaaaaaaaaaaa!!! tensionnye!!

putus......

tak suke!

tiga empat bulan baru oke. kot.

dan untuk masa sekarang? tunggu dan tunggu.

aaaaaaaaaaa!! mishnye! mishnye! mishnye!


akibat kabel milik telekom kne curi kat kawasan rumah aku. telefon rumah orang tak bley nak kol. streamix wajib la tadek. tak bley nk kol bondaa.... dan! macam mana ble balik nanti aku nak online? nak buat psm? buat psm la sangat kan... huhu

asal la orang tu tak curi kabel dasar laut. hamek! nak sangat jual memahal. pegi menyelam pastu kerat2 sume tu. ni tak.. kabel kecik tu jugak la yang dia nak kerat. dah la tu.. sian kat orang yang macam aku ni. nak kol mak sendiri pun susah.

ye la.. mak aku tu surirumah je. tak pakai iphone. blackberry pun tak tau. tapi pisau kat dapur tu sume mak pandai asah. err.. cam tadek kene mengena je.

papepun... i mish her so much! ♥

cepat la abes workshop ni. doakan aku lulus ISTQB ni. mak~ doakan ct eh~!

p/s: semoga dia saaaalu tersenyum.

1 comment:

Marissa Norfis said...

JOM JOIN CONTEST YUNK!!REFER MY BLOG ~.~

Related Posts with Thumbnails