Sunday, November 14, 2010

unknown song


macam mana nak cari tajuk lagu dan penyanyi?
tadek klu langsung. lagu dye je yang ada. saje je kan nak buat aku tercari cari?
oke. apology accepted.
tapi apa maksud lagu ni?
masih mencari.
tapi. saya. takkan. putus. asa.

kan senang kalau lagu ni lagu english. senang aku guna software song detector tuk cari title ngan singer dye.
dah tau ke-curious-an aku memang selalu di tahap maksimum. kira memang nak uji aku la ni eh? takpe ... takpe...

alaa... nak tau tajuk lagu tu~ nak tau maksud lagu tu~!

waa!! xske r cmni..!

p/s: dah nak balik dah~

update 22/11/10
dah tau dah tajuk lagu tu..

find by SS501.

upe2nye dia pun duk berusaha cari tajuk ngan lirik lagu tu. aku bukannya tak nak gtau dye yang aku pun berusaha cari sampai pukul 2-3 pagi tapi kalau boleh tak nak la menyusahkan dia, tanya2 dia. last2 dia yang jumpa dulu. aku ingat dye buat dek je. dia pun cari lirik tu randomly- macam aku buat. kiranya kitorunk sama sama suffer la ni sampai 2-3 pagi berhari hari semata mata sebab lagu tu. aku tak gtau dia yang aku tengah cari dan dia pun tak gtau aku yang dia pun berusaha mencari.

sesuai beno la tajuk lagu tu dengan usaha kitorunk yang duk ngadap laptop mencari tajuk lagu ni. haha... bila ingat balik macam kelakar pulak. kat bawah ni aku letak lagu ni, find. at last, together, we found it.. err.. we? walaupun secara praktikalnya dia yang jumpa, tapi.. bia r!! bia r ak nk gtau ak pn yang jumpe jugak~! haha...



No comments:

Related Posts with Thumbnails