Friday, September 10, 2010

1 syawal

lettissang! tu perkataan pertama.

pagi tadi keciq dah mati. sakit 3 hari. sebab? demam...

hari ni dapat lagi duit raya. umo 21 taun pun dapat lagi. kadang kadang ada perasaan malu kat situ. yela, dah besar tapi dapat lagi duit raya. tapi mungkin adat budaya negeri aku kot, selagi belom dapat kerja, selagi tu orang bagi duit raya. jadi, silalah tambahkan ahli keluarga di terengganu ye. banyak woo dapat duit raya. tu tak termasuk 2-3 hari sebelum nak pegi u lagi..

duit raye rini? tak la sebanyak time kecik kecik. kat facebook ade kawan sekolah rendah aku announced yang dia dapat 132 ringgit. aku? ha ha ha. misi aku? beli ipod..? nonono.. beli baju. duit lebih tu, s.i.m.p.a.n untuk jaminan masa depan. =p

esok giliran rumah aku menterbukakan dirinya. yang dekat dekat tu, jemput datang ye.

p/s: selamat hari raya~!

vocab bahasa terengganu:
letissang = penat yang teramat


No comments:

Related Posts with Thumbnails