Monday, August 23, 2010

delete lagi.

baru je remove entry sebelum ni. tak patut kot ak publish sebab aku rasa macam tak perlu aku taip pepanjang semata mata untuk hal itu.

macam mana la siang nanti eh... ketidakcukupan tido nieh. 2.30 pagi berusaha dengan keras untuk tido. sebelum alarm 3.58pagi berbunyi, mata ni dengan pantasnya dah terbuka dah. kuliah nanti wajib la aku ngantok.

kena bangun pukul 4pagi tuk sahur sebab biasanye pukul 4.30 pagi t bonda kol. malu la kalau bonda kol, tetibe aku jawab ngan suara bangun tido. dan memang biasanya aku berusaha nak cover suara tu macam suara-dah-lama-bangun dari tido. dan memang wajib aku tak dapat nak cover suara itu dengan berjaya.

"baru bangun...!" -- bonda

hehe.. tetibe perasaan malu memuncak disitu. jadi, langkah pencegahan dari situasi itu berlaku, maka sebaeknya aku bangun awal. cover itu penting. =)

"dah bangun dah" dengan yakin dan bangga di situ bila jawab kat bonda.

p/s: 2 hari yang cukup menyeksakan bila ketiadaan kredit enset. tetibe terasa diri ini tersangat kasihan. seb baek la penyelamat muncul. penyelamat itu ialah...... tada!! ayahanda la~ ^_^
Related Posts with Thumbnails