Tuesday, July 6, 2010

lagi sekali..

asyik asyik aku je yang update blog. nampak sangat kan macam aku ni free sangat. dah tak tahu nak buat ape ke? ntah la. aku ske taip taip kat cni...

bloggy... waaa~! camne ni.. bley tak kalau aku nak statekan sesuatu yang aku tak suke kat cni? ok daznyte, sila sila.

tak suka ngan windows 7.

mungkin certain features tu aku suka. laju tu memang tak dapat ditolak. tapi os tu sangat baru untuk aku. dah la os baru. software ngan program lagi la aku tak reti nak guna. skang ni tengah pening kepala, sakit bahu plus leher duk ngadap laptop untuk siapkan video presentation tuk hari jumaat ni. esok pagi de meeting tuk pelancaran kelab. malam pulak ade meeting untuk majlis bersama students baru. pengalaman aku buat video presentation, tak kurang dari seminggu baru la siap. itu pun aku dah ada simpanan stok lagu yang memang aku dah biasa dengar dengan software yang memang aku familiar nak guna untuk tetapkan timeline and so on.

tapi sekarang, aku kne guna software baru. aku tak sempat nak explore lagi. tak cukup masa dah untuk explore. kne cepat. kalau tak, memang tak siap la. aku dapat rasa yang hasilnya nanti macam biasa - biasa je. tapi i'll try my best. mintak maaf yang sangat sangat kat sesape yang aku kacau untuk mintak tolong carikan gambar dan lagu.

macam yang pernah aku gtau dalam entry sebelum ni, aku lupa nak copy folder lagu yang pernah aku rasa tak berapa nak penting. tak pernah terfikir pulak aku kena buat kerja kerja macam ni. lagi satu, aku lupa nak amik software untuk create video kat kazen aku. game dota ingat pulak kan aku suruh dye masukkan lam laptop. haesh!! terasa geram di sini. benda penting aku tinggal, benda yang remeh temeh aku ingat pulak.

penat la. bosan dengar lagu yang dum dum dum tu. yang ada beat tu. rasa macam nak muntah pun ade ni. k la... saje je nak ilangkan rasa bosan ngadap gambar2 tu sume.

macam kata bonda, buat kerja, biarlah bersungguh2. aku cuba buat yang terbaik biarpun banyak kekurangan. maaf ye kalau hasil kerja macam budak tadika. adik2 junior, mintak maaf ye kalau presentation tak menarik. kalau nak tidur pun tak pe. ha!! cannot cannot. u all ta bley tido. penat tau akak buat. takpe2.. akak letak muzik yang korunk TAKKAN tido punyaa... har3!

--> macam la diorunk baca apa yang aku taip kat sini kan?

p/s: saya sayang windows xp. cuti raya nanti kite jumpe ye?
Related Posts with Thumbnails