Tuesday, July 6, 2010

jangan baca.

saje nak conteng-conteng kat sini. taman permainan buat daznyte kat sini. harus faham ye? =)

dah nak kul 4 pagi. tak reti reti nak beradu ke? a-hah! sori.. sengaje nak guna perkataan be.ra.du. dah macam dekat ngan perkataan be.ru.du. jep.. nvm.
tapi telinga duk dengar lagu lagu remix nieh. tak reti ke nak dengar lagu baik? yang bagi pengajaran? nasyid?
ye.. ye.. tau itu. tapi ni nak pilih lagu je untuk presentation nanti. tak pernah terfikir pun aku akan dipilih untuk buat job macam ni..

lagu untuk background, satu folder aku lupa nak copy dari laptop dulu. berani mati tol. folder nasyid pun aku lupa nak copy.. Oit daznyte! lagu xing ingat pulak nak copy, lagu pasto, AM60, five minutes ingat pulak nak transfer? ye.. saya tahu. saya cuai.

lupakan jap pasal kerja2 nieh. rini dengan tak sengajanye aku terjumpa punca, sebab dan musabab orang gaduh. biasa la, cakar - cakar tak berkuku, gigit gigit btaring tumpul. isunya tak la serius sangat. kalau satu pihak diam, tolak ansur, semua ni boleh selesai. tapi ini tak. sorang pertahankan diri, cerca pihak yang lagi satu. yang satu lagi tu boleh tahan bahasanya, pastu duk ngadu kat ~. si dia pulak tu dah pening nak pertahankan sape. sorang tu kawan baek. yang lagi sorang tu... paham2 sendiri la ye. kau tuduh aku, aku tuduh kau. bila nak aman?

kadang kadang, elakkan semua ni. tengok! kan dah jadi gadoh. puncanya mudah- jeles. haeh.. kalau tadek ikatan papepun dah jeles tak tentu arah, bila dah kawen nanti macam mana pulak ye? harap harap mereka ini berbaik la ye. tak suka la gadoh gadoh ni. tak kalah pun kalau kita mengalah.

dah nak 4.30 pagi dah. cinta indah pun dah bape kali bangun "ko tak ngantuk ke?"
bley ke aku ngantuk ble dengar lagu ntah ape ape kat youtube ni? niat nak cari lagu yang ley bakar semangat je tuk new students tu.

p/s: rahsia pergaduhan abad ini terpecah belah di fb, fmspring. bawak2 la berdamai ye? =)


Related Posts with Thumbnails