Thursday, April 22, 2010

bukan niat

ye. bukan niat untuk menyakiti. bukan niat untuk tak memahami. bukan juga sengaja untuk melarikan diri dan tak pernah cuba menghilangkan diri.

***

saye x suke klo ade yg nk men tarik tali ok. ini bukan acara sukaneka. ini juga bukan pertandingan untuk rebut hadiah. jadi, buat ape nk main tarik tali? memang saya mudah btukar2 fikiran. dan saya memang susah nk buat pilihan dan buat keputusan. dan saya juga selalu blur dan asyik pending je bila bfikir. tapi sekali saya dah buat keputusan, saya pegang ngan kata2 saya. bukan untuk menunjukkan yang saya keras kepala atau degil tapi itulah saya. kata mesti kota. kan?

cubalah amik pengajaran. jap2... ni bukan marah ye... ^_^ mcm tegang je situasi ni...

-senyum2 ye-

ok. back to d story, semua dah jelas sangat2. saya yang bt keputusan ni. dan saya xkan berpatah balik. saya bukan cm orgygberkenaan yg suka keluarkan kata dan senang2 nk tarik balik. alasan? untuk tarik perhatian. relevan ke?

t mesti ak buat lg entry yg emo cmni. adeyh! waaa! ak tao dye bukan bace pon ape yg ak taip2 kt cni. ape ak nk buat ni! daznyte, sila study. examexamexamexam~

***

ha... br je jap td bkk email. macam biasa, tetibe inbox ade name orgygberkenaan..

time kasih. hati yg panaz bley pulak jadi sejuk. abes ak edit entry ak kali ni. orgygberkenaan... moga dye sntiasa bhagia... amin! dan skali lagi, ak x nafikan orgygberkenaan ini sngt shweet. tp, mungkin ak yg xdpt nk kmbali. dh susah....

p/s: kite kawan kan. xlebih dan x kurang. =)
Related Posts with Thumbnails