Tuesday, February 17, 2009

serangga perosak

semalam, kitorunk jmpe president mpp ngan dean.. wa! b'semangat beliau-beliau nk tolong. trimas yep! w/pun kitorunk m'jadi tetamu x diundang tuk majlis formal kolej yg setentang ngan kolej kitorunk..

dan tadi, br je jap td, my rumet n i dh serahkan semula barang tu.. n booth diorunk pun dh ditutup serta merta n diorunk diarahkn tinggalkn U ni on the spot. dan tadi jgk br ak knal ngan incik berdarah serigala itu... mke cm bengang jep.. maap ye incik.

smua prob ni diatasi ngan satu hari je.. trimas to tindakan segera mpp. mne de U len yg prihatin kebajikan student cam U ak ni.... klu U 5 bintang pun, tp kebajikan student ltk kt plg bwh bwat pe?? tahniah kat Universiti ini!

-lagu maju gemilang b'kumandang-

3 comments:

Cik dd said...

alhamdulillah.settle juge.hoho pueh aty aku weh.U yg d'ktekn 3 bntang tp hakikatnye b'tarap 5 bntang.Tapi sape la yg tau...ye x?hee.

*_NaZa_* said...

kesian sungguh dengan rumetmu....
dipaksa membeli barang yang tak perlu...
tapi memang mereka agak kurang ajar dalam proses menjual barag mereka...
aku sendiri pernah bergaduh dengan penjual yang sama tapi ditempat yang berbeza....whew~

daznyte said...

Cik dd - btol2! ak stuju.. ala.. ko xde mse ak g jmpe incik tu~ kesian lak ak tngk mker dier... ampun pak!

*_NaZa_* - ssh tol ak nk taip nme ko ni.. ha! btol2.. agak kureng org ietu.

Related Posts with Thumbnails