Monday, February 16, 2009

makhluk perosak

bukan serangga pilihan. hari ini sngt epy2... tyme kol 6.30 ptg, mood ak b'ubah dgn m'dadak..
ni smua sbb my rumet yg kne PAKSA oleh penyangak barang. dia terangkn semua pasal masalah dia.. memang panas gler ble dngr ape yg dier citer.

bayangkn rumet ak kne paksa bli barangan yg tak bape nk b'pekdah sangat. kalau setakat seploh ringgit, ok la lg. ni harga barang RM 2000!!!.. sbb tu ak hangin ni. dh tu kne bayar deposit kat 300 ringgit. ingat rumet ak tu cop duwet ke?? haesh!! x faham ak orang cmni...

pastu, ak gtau kat kwn ak (madi) n suh dier gtau president pelajar U ni.. ha... president pun naik hangin ble dngr citer ni.. "Diorunk ni mmg MEAN!" tu la antara kata2 president kitorunk.

pastu, ak g blok kakak senior sbb ada hal n then t'serempak ngan bdk klas ak.. pe ag, ak citer r psl ni.. ha.. dan, diorunk pun naik HANGIN ble dngr citer ni...

sape tak marah kan, ble kne paksa bli barang 2000 lebih. dah tu kutuk2 U kitorunk kate U kitorunk ni 3 bintang jep. pastu, marah2 kat rumet ak mse proses-pemaksaan-pembelian-barang- berlaku. mentang2 r rumet ak mse tu sengsorang.. nk tunjuk yg dialah satu2nye lelaki..

yg ak lg2 x thn mse rumet ak gtau ak mse dlm blik dlm keadaan yg lencun muka dier.. hey! ingat! air mata tu bkn sng2 nk diluah.. haesh! geram.. jom dngr kata2 kwn2 ak bout this matter:-

nad: oo.. u kitorunk yg 3 bintang ni KO dtg.. asal x g kat U yg 5 bintang?? kitorunk x hingin pun ko jual kt cni

huda: sian kat rumet ko

paA: eee!!! jahatnye!!!

haxie: weyh! gila r..

madi: esok ak nk bwk kotak g jmpe dier.. nk je ak hempuk2 kepla dier tu..

su: bengangnye ak ngan dier!

husnul: nk je ak jmpe DIER esok!

marissa: WEYH!

dila: klu ak bunuh dier bleyh??

see... sme org stuju ngan ak... esok, kitorunk akn b'semuka ngan INCIK b'darah serigala itu...

apa gnanya p'sahabtan jika tidak saling menolong. apa indahnya ukhwah jika tidak digilap. apa ertinya teman jika x b'satu...

2 comments:

Primadona Agung said...

ala..npe ko x tulis pn pe yg ak ckp...

daznyte said...

Primadona Agung... eh! ha'ah la... asal lak ak bleyh lpe ni??? ak tau! ko ckp bnyk sangat... t'paksa ak tapis dulu.. haesh! bahaya! krn mulut, bdn binasa... ahax!

Related Posts with Thumbnails