Monday, December 20, 2010

welkem bek

yeah! samat kembali daznyte. demam baru je baek ni. semalam pegi konvoi 10 buah kereta ke temerloh. dua pupu kawen. meja vvip cantek sangat! tema warna oren.

urm.. tadek pape pun nak taip. cuma macam sian tengok blog ni kosong je. takpe takpe. nanti blog ni nak ditutup. macam dah tak nak je menaip menaip kat sini.

urm.. macam tak sangka eh ape yang kita gtau orang len, diorunk ingat. tetibe terasa terharu~


ni one of my besties. sebenarnya memang, memang ak yakin, percaya sangat dengan apa yang salu aku gtau dia tu. tapi, kita kenalah usaha tuk cari. bukan serah pada takdir. ramai yang salu salah anggap yang kata kata aku tu tercondong ke arah jodoh semata mata. ye.. yang tu pun betul jugak. tapi.. meh sini kita tengok dari konteks yang kecik sikit.

em.. ak bagi contoh paling mudah... pemadam! biasa la kan, klo duk dalam kelas ke, dewan ke, pemadam salu jadi bahan baling baling, pas pas kat orang len. tup tup...

hilang~

so.. kena la cari. kot kot bawah meja ke, kot kot pemadam tu lari kat bawah kerusi ke. kalau tak cari, redha je--> "em.. takpe la. pemadam tu memang bukan untuk aku kot..." tak logik kan kalo cakap camtu kat diri sendiri...

jadi, itu lah maksud aku yang sebenarnya- kalo sesuatu tu memang untuk kita, dia hilang ke, jauh ke, nanti kita tetap akan jumpa. cuma masa je la yang jadi pengekang kesabaran hati.

kalau sebut soal hati pulak, haesh! susah. susah sangat nak jaga hati. kena pagar dengan sesuatu yang utuh, teguh supaya tak tenggelam dek nafsu dunia. sebab? bila baek hatinya, insya Allah, baeklah diri sesorang tu kan?

waaaa!! tetiba banyak idea datang. dah dah nisah. cukup.

nak taip lagi! nak taip lagi! dahdah! tak payah!

oke2. terpaksa pergi bagi mengelakkan suasana kacau bilau. tata!

p/s: u're so one in a million~

2 comments:

Jαnnαhツ said...

ooh, cik nisah kita dah ade gewe skang ni ye? elelelelle~

daznyte said...

mne de jannah. xmen gewe2 ni.. kte cari calon je tros.. haha

Related Posts with Thumbnails