Friday, October 1, 2010

saya gembira

macam kosong je blog ni. ditambah tambah lagi dengan entry aku yang banyak guna emosi. dah banyak dah guna 'mana' emosi. sekarang ni nak upgrade skill kegembiraan hati. oh! 'mana' yang aku maksudkan tu adalah nak recharge skill; alaa.. macam dalam game dota tu~
tak faham eh? next!

hepi sangat hari ni. mungkin sebab hari hari semalam yang terkurang mood kot. o yea, sebelum terlupa, slamat hari jadi flintstone~
masa kecik kecik aku dengan kazen kazen main chop chop karakter katun tu. yang aku chop?

ni dia~

kiyut je; betty rubble..

oke sudah! takmo taip bebanyak. nak sambung keje siket. nak menyelamatkan dunia la katakan. banyak lagi skill tak guna ni. musuh tengah nak serang ni. tata bloggy, len kali saya datang lagi ye. yang penting, hari ni saya sangat gembira. ^_^



heehee~


p/s: suke buat orang blushing.


No comments:

Related Posts with Thumbnails