Wednesday, September 22, 2010

hari raya fakulti

selalu aku compare suasana di kampus dengan suasana time matrik dulu. matrik walaupun sekejap, tapi beri kesan yang dalam sangat. banyak kenangan dengan kawan2 sekelas- 6H31. biology week, chemistry week, buka puasa. tapi yang paling best, lakonan rosette garden sebab kena siapkan prop, lakonan, music, tarian dan skrip yang aku karang.. tadek motif tol.

dah sudah! motif sekarang ni aku nak bercerita pasal hari ni. hari ni ade jamuan fakulti. ringkas, sederhana tapi sangat bermakna. jeles sangat bila tengok budak2 kuliah lain ngan kelas kelas lain naik pentas, raikan sesama. kuliah aku? kelas aku? seddihnye! tak pe la.. pujuk hati. pujuk hati. lagi skali.. pujuk hati.

tapi tetibe mereka ni naik pentas. waa... sempat juga rakam.




kemudian, diorunk ni join..


so, ape lagi.. jom r kite naik sesame!

banyak yang aku nak taip, nak conteng apa yang ada dalam fikiran aku ni. tapi dah terbang gi mane entah. tapi cukup gambar yang siket ni jadi hiasan dekat sini. terima kasih bebanyak kat petakom aka persatuan fakulti untuk majlis ni.

suke sangat!


matrik ada kisah tersendri. di universiti pulak ada ceritanya. mungkin masa yang jadi jurang. jadi biarlah kita yang sama sama bina jambatannya.

p/s: kaki sakit. sape suh pakai heel tiga inci... haiyya! nak yoko yoko T_T

2 comments:

Unknown said...

apik xdok pon..ahhhhhh..all zecters!!combine!!

Nisa said...

laa.. dh apik malu sngt. tu la, len kali jngn malu malu kitten. kite kne yakin, berani! henshin!

Related Posts with Thumbnails