Wednesday, July 21, 2010

mornink~!

selamat pagi bloggy~

sunyi je pepagi ni. tingkap bilik blok seblah pun banyak dah offkan lampu. tapi time ni la tenet laju. motif sebenar online sebab nak angkat dishes kat cafe world. rugi o0o0o klo lambat angkat..

baru masuk minggu kedua. tapi terasa macam sebulan lebih dah duk kat u ni. macam macam benda dah jadi. dan untuk minggu minggu depan? perancangan aktiviti yang tersusun canteq. lepas ni, yang ni, lepas yang ni, yang tu pulak. tapi baru la besh. baru la dapat rasa pengalaman ber-persatuan dan kelab. dapat kenal ramai insan2 yang berkaliber. saya suka itu!

tapi pastinya bukan aku sorang je yang berdepan dengan semua ni. ada lagi sahabat yang lagi bizi. minggu yang penuh dengan meeting. esok meeting dengan badan pelaksana. malam pulak kena jumpa dengan pihak atasan universiti. lusa ada meeting dengan itu.. bla bla bla~
see? yang penting, i'm not alone. ada insan laen yang lagi bizi dari aku. bley je diorunk plan-kan masa sendiri. kan?

tapi 3-4 hari ni keadaan sangat tak terkawal. malu nak tengok cermin. muka kusam, lesu. skali dengan mata bengkak + hitam. tapi haruslah bukan aku sorang je yang camni... ^_^
jom bersama sama kita jadi panda!

masa yang singkat ni la yang buatkan kita lebih menghargai sesuatu dalam hidup seharian kita sekarang..

p/s: moga Allah tetapkan hati ini. jangan biarkan keputusan yang telah aku buat goyah dengan sedikit pujukan. amin!


Related Posts with Thumbnails