Tuesday, June 29, 2010

boomz

dah lewat malam... tapi ak nak jugak datang kat blog ni..

terpaksa tarik diri dari main kat boomz. gamenya simple tapi memang besh. sebab dapat maen online ngan semua orang. tapi room yang aku join tadi ramai orang filipina. duk ber-tagalog je diorunk ni. tapi seb baek ade yang type english.

mereka memula dingin. xmo communicate time ngah perang. tapi dah lama-lama tu, macam orang yang join aku tu same je manjang. kat 5 round, orang yang sama. sempai, luv, iluvgreen ngan 2 orang lagi. sempai sangat terer maen. sangat sombong. tapi lama2 ley pulak dye bgi emoticon yang comel comel.. ahaha..

ble aku gtau, suh luv lari dari sempai, sempai gtau -- its just a game. bapak sombong. lelame dye buat.. hi nicaz!~ ok. nicaz tu nama ak gne lam boomz. =)

terkejot kot aku time tu. mesra betul! tapi ber-hai hai pun, last2 dye tembak jugak aku. tapi dye memang hebat. sume orang pun ngaku. tapi tu la, hari dah lewat. terpaksa ak tutup sebab ak yang jadi landlord... hehe.

mereka dengan mesranya--- bye nicaz~ siap tanye fb lagi. oho0o0o... cukup la sekadar game. fb terlalu private untuk dikongsi. sila la join boomz kat friendster n join allied 1malaysia. senang cket jumpa orang malaysia... tak la salu ak suh diorunk translate dari tagalog ke english.

k la... dah lewat. nite~ esok sambung balik ngan boomz. mintak2 la dapat jumpa lagi dengan diorunk. best team woo~ ^_^

p/s: sape la sempai tu eh?

No comments:

Related Posts with Thumbnails