Tuesday, October 13, 2009

saje singgah

saje singgah. x lain dan x bukan nk abadikan proses pembuangan masa dcni. nk upload gmbr, tenet sngt la malu. jd..... xpe la.

skang ni mmg musim org tengah bersedih ke? mungkn org yg ak kenal je kot. ntah la... ak pn x pandai nk bt konklusi.

ak x pandai nk berkata2 dan nak bagi nasihat. cuma yg bleh ak katakan kt cni, sekali dh terjebak ngan hal2 cmni, susah nk patah balik. mmg la ckp nk lupakan la, tp xperlu nk tipu diri sendiri kan... yg ak boleh kata, memori xkan hilang. tp ia akan pudar sejajar ngan waktu. x perlu nak paksa diri dan jangan bg perasaan tu jd raja dlm hati.

indahnya sesuatu tu umpama belayar di lautan. indah. tp ia memerlukan nakhoda yg bijak memandu arahnya. tp kalau salah caranya, bkn saja kapal yg karam, manusia yg lemas tp murka Illahi yg dapat. ye.. ak bknnye baek sngt nk nasihat2 org ni. ini yg termampu ak lakukan. dan ak doakan yg terbaik untuk mereka.

=) pape pun, untuk kamu, kamu dan kamu, janji itu dh termaktub kt sana. xmo sedeyh2 ye. sekurang2 kte dpt tau yg dunia x selalu cerah, dan x sentiasa gelap. kesedihan dan kekecewaan tu la yg menjadi warna dlm hidup kita. putih hitam warnanya, smua terletak atas tngn kta untuk nilaikannya.

cm kata diyalicious.... x remaje r klo men sedeyh2 sbb benda2 cmni... -- mcm r diyalicious tu remaja sngt... haha! termengutuk pulak!

4 comments:

diyalicious said...

ahahah!sedap kutuk nmpak ahahah!..
da lme ak x menconteng arang kemuka ko..eh2 slap2 menconteng blog ko..ahahah!rsekan..
sbb ak remaje ar ak ckap cmtu.weeeeeeeee~
kamu,kamu dam kamu jgn terlalu bersdey sbb prkara yg remeh+kecik+semut..2 sume mainan perasaan yg menjdikn en syai sbgai raje!!!cis en syai kamu berjaye kali ni tp jgn hrap kamu berjye lagi..lebih baik kite letakkn perasaan syg+cinta+kasih pdNYA..Wwawawa..mcm ak x pernh lalui jekan..sbb ak pernh ak x nak org lain lalui..kelak kamu,kamu dan kamu akn menyesal..fuh!pnjg giler..yelh selme ni ko x bg sape2 commentkan skrg rasekan..ahahah!
da ar nak pg klass..

daznyte said...

diya-
bkn2... ak tersilap publish. lpe nk off komen. duh! tenet lju sngt smpai semut pun bley potong... huhu~

ak x nk komen pape untuk entry ak kali ni. diam2 sudah~ =)

diyalicious said...

ahahaha!
ak rse bukan takat semut je ley ptong line tenet ko tp ulat gongok kaki die yg sakit pon ley ptong tahu!!!!
ok2 baik diam...

daznyte said...

ye.... baek! ko menang...

Related Posts with Thumbnails