Friday, May 29, 2009

kemukaan kebukuan

setlah agk beribu2 jam ak x bkk muka berbuku since cuti nieh.. ramai upenye yg meng-update profile.. ohoho.. mls r nk update2 profile ni. juz nk jenguk2 zaxy jep. tp ak x terkecuali tuk membazirkan masa menjawab kuiz2..


kuiz pertama: what is da theme song of ur life?

"Unwritten" by Natasha Bedingfield
The I-Live-Life-To-The-Fullest-And-I-Am-HAPPY type! You live life to the max, and you live each day like its your last. You forget the rules and just go for it, and want to experience it all before it all disappears... Your life is a book... and your writing it! Love it, make it, work it, and shape it... you make it what YOU want! Don't forget a happy ending though!

komen ak? tepat! ak sker lgu nieh. n books?? yeah!


kuiz kedua: status korang mse kat skola dulu

Budak Surau

Ko ni...memang budak yang bahek lagi alim..Kalau ade pemilihan AJK surau tu..name ko..memang ade dalam list.. Bagi korang bende2 lagha ni memang xde dalam kamus idop korang. Bagus..ko akan jadi orang yang berguna..

ye ke?? adakah itu ak? amin! mintak2 ak jd org yg berguna...

kuiz ketiga: berapa kali anda berkapel b4 kawen

Lebih dari 3 kali

nampaknya anda ini rajin sangat tukar gf/bf sampaikan tidak tahu bakal suami/isteri anda itu adalah cinta anda yang ke berapa. tak mengapalah janji anda berkahwin juga akhirnya. tapi tahniahlah akhirnya anda berkahwin juga.

wargh!! pe kes?? br je kate bdk surau.. ahaha!! tipu2!

kuiz 4: tempat tinggal anda yg sepatutnya di Malaysia

Kuantan, Pahang


Ibu negeri Pahang dan terkenal dengan pantai teluk cempedak,beserah dan cherating.Jika anda sukakan kehidupan di bandar tetapi masih mampu untuk menikmati keindahan alam semulajadi,kuantan adalah tempatnya.

waa!! knape?? ok2.... untuk 4 taun setengah. mntak2 LI t BUKAN di pahang!!

kuiz 5: sifat semulajadi anda yg anda x sedar smpai sekarang

Pengganas

perghh.. pantang org tego sket, mampos diorg semua kene tembak~!! bawak2 la mengucap.. ganas sgt dah tu beb~!!
wohoo~ ganaz tu! ape2 pon... tembak!! trrr!! wooishh! kebabo0o0!


dah r, pe r kuiz2 nieh.. nonsense. tp cam besh jgk... sementara bersantai di petang hari~

2 comments:

oshin said...

nisa
hee..
trime jela result kuiz tu..
hahha..
btul kot..
huhu..
pdan mke..
mode>knakan nisa.
lyan~

daznyte said...

e'eleh.. kuiz tu x btol tu. ak kn setia--> hanya pd kucheng2 kuw.. ahaha! result ko gempak! x pernah, trus kawen!! tergelak sakan ak!

Related Posts with Thumbnails