Thursday, April 16, 2009

merepek semata2

skrang ni... dh tengahari.. tengahari mksdnye dh tengah hari itu.. pendek kata, hari tu dah sampai separuh. separuh itu mksudnye lebih dr suku tp kurang dari 3/4 dan juga kurang dr satu. kalau guli, kte kne pecahkan guli tu kepada 4.. amik 2 bhgn.. itulah namenye separuh.

cm bosan plk lgu potret- mungkin. mungkin. mungkin ape? mungkin nanti? mungkin akan? mungkin semalam? mungkin akan datang? mungkin tidak akn datang mungkin itu kerana mungkin hanyalah sekadar mungkin yang tidak pasti akn datang atau wujud. walaupun sekadar mungkin, tp ia mampu memberi bayangan yang mungkin dapat diterima oleh sesiapa yang merasakan ia mungkin terjadi. tp tidak mungkin.

wheeeww.. owh.. ak mute-kn lptp ak ni. terdengar rumetku berkata.. menci2!! mengantuk!! menci2!! ak ngantuk!! .. kalau mengantuk, take a nap. nnti akn segar. lepas tu sambung bt kije yang drasakan patut untuk dikerjakan.. kerana kerja itu takkan btkan kije itu untuk kite melainkan kite yg bt kije itu. ini demikian kerana, kerja itu menginginkan kite menyiapkan kije kite yang belum pasti akn siap sementelah lagi berjaya. tp, kerja itu kena dsiapkan untuk mengelakkan kerja2 laen bertambah dan menambah2kn lg kije kite.

ape yg ak merepek ni?? salahkah ak nk merepek? sekadar meringankn otak ak yg tersimpul mati. w/pun ak tau, otak ak x mati lagi sebb masih ade neuron2 dan transmiter yg masih melakukan kerja untuk menghantr impuls2 yg penting ke bhgn2 anggota bdn.

primadona mengajak miya menyanyi bersama2.. untk mengurangkn kebosanan... ak hanya menjadi pendengar setia... kerana kesetiaan itu penting untuk mengelakkan ke-tidak-setia-an.. ak terasa kepla ak sedikit ngeng dan ngong. terasa tepu. tepu. bukan tepuNG. tiada kene mengena ngan tepung gomak dan tepung jagung mahupun tepung gandum. hanyalah perkataan tepu yang tidak dihadirkan dngn huruf N dan G.

ak hanya biarkn jari2 ak menari2 di keyboard kerana mata ak hanya tertumpu d screen. hanya memandang jenayah yg sdg dlakukan oleh jari2 ak... jenayah untuk menghuru-harakan blog ak ini. xpe... nnti ble otak ak dh okey, akn ku delete entry ini jika drasakan entry ini terlalu merapu dan merepek...

No comments:

Related Posts with Thumbnails